DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şeker marka takıntım yok her marka şekeri kullanıyorum hangisi denk gelirse onu alıyorum garibime giden bir anda 4 den 2 ye düşmesi ve hala tatlı gelmesi şeker hastası mı oldum diye düşünmeden edemedim.
Belki bu bir işarettir. 1 kaşık deneyin bakalım hala tatlı gelecek mi