Bydesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ee ozman kiralama değilde direk neden kanal yap sat yapmıyorsun acaba
Hocam muhalefet olmak için yazıyorsun sadece Yapıp satıyorum zaten. Kaç kişiye yapıp satabilirim ? Para harcıyorum bu işte. Bi kere cihaz al hadi ölene kadar yap olmuyor. Elimde kalıyor. Devamlı çalışması gerek. Elimde bir ton kanal olsa ne olacak satamadıktan sonra ? Senin google maps olayı gibi düşün. Elinde kullanıcı yada cihaz var ama müşteri yoksa ne anlamı var ? Empati gerekiyor biraz...