depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman kullandığınız şeker mi? Çaya şeker atılınca çay içilmiş olmuyor şekerli bişeye dönüşüyor.
Şeker marka takıntım yok her marka şekeri kullanıyorum hangisi denk gelirse onu alıyorum garibime giden bir anda 4 den 2 ye düşmesi ve hala tatlı gelmesi şeker hastası mı oldum diye düşünmeden edemedim.