24 saatte 10 konu mu fazla zaten birşey olursa moderatörler siliyor ben forumdakiler le ekmeğimi paylaşim diye ortalıklık konusu açıyorum elimdeki imkanlar la siz ticaret baltalıyorsunuz konularıma yorum yapmayın lütfen
Güzel dille birçok kişi uyarıyor ama senin düşüncedeki insanların hepsi aynı kafada oluyor herkes senin işini baltalıyor herkes seni kıskanıyor
Geçen gün de konuna bir arkadaş güzel bir şekilde ben de ilk başlarda senin gibi yapıyordum. Ticaretim iyiydi ama sonrasında benden nefret etmeye başladılar ve herkes beni engelledi tarzında yorum yaptı. Nasıl algılamak istiyorsan algılayabilirsin.
Forum kurallarına uyduğun sürece benim senin ticaretinde gözüm olmaz,diğer birçok arkadaşın da olduğu gibi.
Sağlıcakla.