koinbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu piyasada hiçbir analiz tutmaz. ben aylarca sinyal ürettirip otomatik alım-satım yapan bir sistem geliştirp kullandırdım. trader arkadaş birkaç kişinin fonunu yaptığım panel üzerinden yönetiyordu. birgün btc 6bin dolardan 3bin dolara düştü herkesin parası liq oldu. üstelik kaldıraç miktarı da 10 idi yani öyle büyük bir kaldıraç kullanmadılar. bitmex borsası böyle durumlarda dışarıya işlemleri kapatıyor api ile request atılamıyor. hareketlenme durduğunda soğan cücüğü kadar bir para kalmıştı elde. bilmem anlatabildim mi? kripto piyasası çizgi çekmekle formasyonla indikatörle olmaz. ya hiç bulaşmayacan ha da behzat ç'nin ölümüne gençler dediği gibi ölümüne hodl yapacan.
Hocam ne anlatıyorsun ? Konuyla ne alakası var ? Tekniği geçersiz kılmak için yazmışsın da yazmışsın kendince bir senaryo uydurmuşsun. API bağlantısı ile açtığım konunun ne alakası var ? Ya da senin sinyal üreten sisteminin konuyla ne alakası var ? Tekniği bırakıp kumar mı oynayalım ? Ne demek istiyorsunuz ? altcoin HODL edenlerin anası ağlamış durumda. Indikatörler zaten geçmiş fiyat hareketlerine reprint atar. Teknik formasyonla indikatörün ne alakası var ? Teknik gayet de güzel çalışıyor. Her formasyon %100 çalışacak diye bir durum yok. Böyle olsaydı herkes %100 kazanır kimse kaybetmezdi. Birileri kaybedecek ki birleri kazanacak. Senin kaybettiğin para başaksının kazandığı paradır. Her şey ihtimalden ibarettir. Kendi bakış açımı paylaşıyorum , katılırsın katılmazsın işlem al demiyorum kaldıraç aç demiyorum. Konuyu baltalamak için saçma yorumlar yapmayın lütfen