İnstagramda o kadar çok yazılım reklamı görüyorum, hepsine meraktan girip bakıyorum ai ile hazırlanmış. Adamlar yapmış çatır çatır satıyor, bir şey olduğunda zaten kimse onlara ulaşamayacak. R10'da yıllar önce dönen çoğu scripti açıp incelerdim, php 5.4 e göre yazılmış yıllardır üstüne bir şey koyulmamış PDO desen hiç yok, böyle scriptler elden ele gezerdi. Biraz php sürümünü yükseltsen beyaz sayfa çıkardı karşına hahaha. Yapay zeka ile bari güncel yazılımlar yapıp elden ele gezdiriyorlar

Yapay zeka buradaki işlerinizi neredeyse %90 bitirdi, ben zaten dışarıdan iş alan birisiyim pek ilgilenmiyorum forum ticareti ile. Fakat ben de şöyle bir fikir sunmuştum, Coşkun çetin ve çoğu kişi güldü geçti, burada gerçek yazılımcı ile ai yazılımcılarını ayırt edecek bir mekanizma sorunu var, şimdi değil ama ileride bunu yapmak zorunda kalacaklar.
https://www.r10.net/off-topic/471281...i-yonetim.html