Yapay zekayı çokça kullanıyorum helede kafamın dolu olduğu günler. Yapay zeka ile çokça web siteler yapılabilir ama kod bilgisi olmadan sadece çalışıyor/çalışmıyor kafasıyla yapay zekanın ne yazdığını bilmeden kullanan insanlar kontrol edemedikleri nasıl çalıştığını bilmediği bir yapı inşa ediyorlar. Çokça güvenlik açığı ve sorun çıktığında nerden çözeceğini bilemedikleri bir yapı yaratıyorlar. Son 10 yıldır kurumsal site için bir web tasarımcısına ihtiyacı yok kimsenin. Yapay zekanın yaptığı sitelerin biribirin hemen hemen kopyası olduğunuda anlarsınız. Web sitesi tasarımı bir fikir gerektirir bir vizyon gerektirir. Hiç bir yapay zeka benim hayal gücümü geçemez çünkü benim fikirlerim bana ait.
Bu yapay zeka şunu ortadan kaldırdırdı. "Basit İnsanlar".
Basit logo, basit site, basit tasarım vs vs.
bunlar ortadan kalktı. Eğer bundan sonra yazılımcı/tasarımcı olmak istiyorsanız ya en iyilerinden olun yada gidin el işiyle yapılan insana muhtaç işler edinin yada ticaret yapın. Diğer türlü sıradan biri olursanız kesinlikle zor günler sizi bekliyor...