hocam bu piyasada hiçbir analiz tutmaz. ben aylarca sinyal ürettirip otomatik alım-satım yapan bir sistem geliştirp kullandırdım. trader arkadaş birkaç kişinin fonunu yaptığım panel üzerinden yönetiyordu. birgün btc 6bin dolardan 3bin dolara düştü herkesin parası liq oldu. üstelik kaldıraç miktarı da 10 idi yani öyle büyük bir kaldıraç kullanmadılar. bitmex borsası böyle durumlarda dışarıya işlemleri kapatıyor api ile request atılamıyor. hareketlenme durduğunda soğan cücüğü kadar bir para kalmıştı elde. bilmem anlatabildim mi? kripto piyasası çizgi çekmekle formasyonla indikatörle olmaz. ya hiç bulaşmayacan ha da behzat ç'nin ölümüne gençler dediği gibi ölümüne hodl yapacan.