Merhaba,

Resmi Meta API üzerinden mi işlem yapılıyor? Daha önce birkaç farklı yazılım denedik fakat genellikle spama düşme ya da hesap kapatma gibi sonuçlarla karşılaştık. Mesajlar gönderilirken sistem üzerinde otomatik olarak bekleme süresi ekleniyor mu? Örneğin ben 10.000 mesajlık bir bildirim listesi gönderdiğimde sisteme bu otomatik olarak ard arda gönderiliyor mu mesajlar arasında bekleme süreleri mevcut mu?

Bilgilendirme sağlamanızı rica ederiz.
İyi forumlar.