Valla gelişi güzel bodoslama yazılımı geliştirirseler olacağı bu. Ben kendimde kullanıyorum yapay zekayı, fakat adımlarını yaptığı herşeye dikkat ediyorum ve direkt müdahale ediyorum. 1 haftadır bir sistem mimarisi geliştriyorum en az 200-300 defa müdahale etmişimdir. Kısacası bodoslama bana X sitesini oluştur diyip yapılan yazılımlardan kaçacan. Eskiden gene uğraşıyorduk php ile şimdi herşey daha önceden tanısı verilmiş şekilde