Bi ön muhasebe scripti gördüm, bazı kayıtları farklı tabloda tutuyor bütün hesaplama birbirine girmiş. Adam Ai ile ilave yapıyor Ai ise her seferinde farklı tablo oluşturmuş. Çalışana maaş ödüyor paranın düştüğü tablo ayrı, ürün satışından gelen ücretin kayıt olduğu tablo farklı. Harcama giriyorsun kasada para yok diyor ana kasa için 5 farklı tablo var her sayfada birinden işlem yapıyor 😄 Bi de kullanmışlar bunu hesaplar asla tutmuyor. Admin şifresi sayfa kaynağında açık açık görünüyor db de bile değil. Çok komik şeyler oluyor maalesef.