Hocam şimdi şöyle birşey var. Bu memlekette güvenlik müvenlik ne bileyim scalable, extendable falan filan kimsenin afedersiniz de umrunda bile değil (terbiye çerçevesinde "umrunda" diyorum yoksa başka birşey demek lazım ama terbiye işte). Bir tarafta yapay zekanın hypeına takılmış hiçbirşeyden anlamayan işverenler diğer tarafta yapay zekanın adını kullanarak iş yapmaya çalışan analarından babalarından ahlak dersi almamış yeni yetmeler. Tencere kapak misali bunlar birbirini buluyorlar. Ha olan gerçek yazılımcılara oluyor ama biz yazılımcılar akıllı adamları böyle tencere kapak arasına tost olmayız. Kendileri pişirsinler yiyebiliyorlarsa kendileri yesinler yapılacak birşey yok. Ben eskiden çok takılıyordum böyle şeylere ama artık hiç takılmıyorum. Herkes kendi cezasını kendi çekiyor zaten.
Çok haklısınız hocam, bende sizin gibiyim bir çok şeyi göremezden geliyordum. Lakin adamın kendi kendi ana ajans sitesinde bir açıklar varsa orda dur diyeceksin artık. Kendi söküğünü dikemeyen terzi mi olur