MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yzde olsa projeyi görsen bile 3 günde bitmemeli projeler. çok basit hepsi birbirine benzedi artık projelerin.
Birde şunu belirtmeden geçemeyeceğim. Çok saçma şekilde R10 yaşına bakılıyor. arkadaş ben yıllarımı verdim. Bu işe ama hayat şartları beni başka kariyere itti ve tekrar asıl işime dönmüş olabilirim. Bir diğeri de yıllar önce üyelik almıştır. Şimdiki ai teknoloji zamanında yazılım işine bodoslama girmiştir. Şimdi soruyorum bu mu tecrübeli ben mi ? Yaptığı işlere ve projelere göre değerlendirilmeli bence...