Hocam adam müşteri ne bilsin piyasayı sanıyor ki herkes yazılımcı, malum ortaya da bir yazılım çıkıyor en nihayetinde. Sorun burada değil. Sorun yazdığı yazılımın güvenlik açıkları lütfen yazdığımı dikkatli okumanızı tavsiye ederim. Doğru kodlama yapılsın isterse 50 TL ye satsın hiç sorun değil. O kendi emeğini bedelini belirler.
O zaman bende söyle söylerim. Şuan tecrübeli (AI ile bişeyler yapmaya çalışıp insanları kandırmayan) 10+ yıl ve tecrübeye sahip yazılımcılar veya mühendisler aylık 200k+ minimum kazanıyor.
Profesyonel işinin arkasında duran sorun çözebilen nitelikli bir adamın günlüğü 6000 TL den aşağı değil. Bunu bir netleştirelim.
Eğer sen günlük 1000-2000 verip profesyonel iş bekliyorsan bekleme dolandırılacaksın.
Çoğu insanın kaçırdığı husus budur bana göre.