yapmayacaklar ucuza bir standart olmalı.
Hocam yapan yazılımcı zaten gerçek bir yazılımcı ise fiyatı aşağıda tutmaz hakkını ister. Bu ucuza kaçanlar yapay zeka yazılımcıları zaten

Sözde yazılımcının düşüncesi: "taş atıp kolum mu yoruldu veriyorum yapay zekaya yazıyor. Ben paramı alırım ucuza sürümden kazanırım" mantığındalar. Oysa müşteri umrunda değil aldı parasını zaten bir daha ulaşamıyorda "sözde yazılımcısına"