mhalit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş yaptıran kişilerde ucuza iş yaptırmaya çalışmasınlar hocam o zaman ?
Hocam adam müşteri ne bilsin piyasayı sanıyor ki herkes yazılımcı, malum ortaya da bir yazılım çıkıyor en nihayetinde. Sorun burada değil. Sorun yazdığı yazılımın güvenlik açıkları lütfen yazdığımı dikkatli okumanızı tavsiye ederim. Doğru kodlama yapılsın isterse 50 TL ye satsın hiç sorun değil. O kendi emeğini bedelini belirler.