bende bankadan çekip nakit götürmeyi düşünüyorum.. ibanla vergi falan çıkarmı diye hani bunlara güven olmuyor herşeyimizi gördükleri için güvenemedim iban havalesiyle almaya
Benim kuyumcum benden bazenleri havale vesaire de kabul ediyor fakat zorda kalmadığım sürece her zaman nakit götürürüm. İmkanınız varsa nakit götürün bana şu ana kadar hiçbir sorun çıkmadı.