on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık nakit içnidemi belge zorunlu hocam?
Yüksek tutar dediğiniz için öyle söylemiştim belli bir miktardan sonra ödeme yöntemi önemsiz diye biliyorum
Bir de vergi konusunda sizlik bir durum yok ödemeyi yapın geçin