Bakiunlu38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Altın alan gelecek yıla kadar sabreder yine kar da izler piyasayı da tepeden gümüş alan ne yapsın.
En Kötü 4 yılı var. Gümüşün Altını ezdiği yerde alım yaptılar geçmiş olsun.
Yanlış bakış açısı. Geçmişte o kadar zaman içinde gitti diye gelecekte de aynı zaman içinde gideceği anlamına gelmez.
Yanlış analiz. Yanlış bakış açısı. Bu yaptığınız analiz kahinlik.
Teknik Analizde kahinlik sistemler yanlıştır.