Hero Dash 125 kullanıyorum 3 yıldır, 7bin km geçti, arıza v.s. hiç yaşamadım ama sürekli bir servis sıkıntısı oldu, şuan düzgün bir usta servis aldı, bizim şehirde durum düzeldi gibi, usta servisiliği bırakmazsa
Motordan ziyade, yaşadığınız şehire göre, önce servis var mı, servislerde yedek parça var mı v.s. bunlara baksanız daha sağlıklı olur.