30 lirayada kamera var 300 liraya da. Bütçe belirtseydin optimum ürünü söyleyebilirdim.
Orta halli olarak düşünürsen : İç ve dış video çekimleri için xs20. ağırlıklı olarak konuşan kafa çektiğim için 24mm Lens kullanıyorum.geçiş açı için 12mm kullanıyorum. Dış çekimler için mutlaka bir polarize ve ND filtre almanı öneririm. 2 lens sigma desen 25den 50 kağıt o temiz ikinci el boddy alsan 35-40 o 2 tane filtre alacaksın 1.5dan 3 de o. 90-95'e bağlarsın.95 seni aşacak bir bütçe veya yatırmak istemezsen sony zve10 mark 2 alabilirsin.sarı sitede 16mm sigmayla birlikte 50 bandında satıyorlar.