GLAADIO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende rks New light pro var. 2000 km de aldım şuan 13000 km de. Egzos demirinin çatlaması haricinde hiç problem çıkartmadı. Çin malı arıza çıkartır vs derler ama maşallah diyeyim sorunsuz 2 senedir biniyorum. Km düşük 50 ye çok rahat bulursunuz.
Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütçeyi arttırıp Pcx 125 almanızı öneririm. Çünkü düşük bütçelere arıza çıkarmayacak motor zor bulursunuz.
Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
honda dio.
Kuba arome 125 pro buldum rengi ve tipi hoşuma gitti sizce nasıldır var mı kullanan