merhaba hocam. 3 ay önce çok araştırma yaparak
Fujifilm X-S20 marka bir kamera aldım çok memnun kaldım ama youtube işinin bana göre olmadığını anladığımdan ekipmanları satışa çıkarmak zorunda kaldım. Araştırma yapın içinize sinerse 3 aylık kamera, lens, ışık, powerbanklı tripod, sd kard ve çantasını bir hayli zararına satıyorum.
konu linki :
https://www.r10.net/ikinci-el/472953...-degiller.html
Evet XS20 de iyidir benim önerdiğim modelin küçük kardeşi sayılır daha önce bende de vardı; daha hafif daha yeni bir modeldir fiyatı da daha uygundur. 2.El temiz bulmuşken almayı değerlendirebilirsiniz