GZR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, Android kullanıyorum sorun olmaz umarım.
bir sorun olcağını düşünmüyorum ios ekosistemi kendine özgü bir sistem olduğu için bu tarz optimazsyon sorunarı gayet doğal ama androidde mesajlara cevap verme nfc özelliği ve daha birçok özelliği bulunuyor birde sanırsam tek - yönü saate android ios farketmeksizin wifi yok yani cihazınızın kendi interneti yada cihazın bağlı olduğu internet üzerinden işlem yapıyor harici bir wifi bağlantısı yapamıyorsunuz birde whatsapp whatsapp harici olarak indirilmiyor app gallery kısıtlı yani ama gt6 proda durum nedir bilmiyorum