reksamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gt 5 pro kullanıyorum onun üzerinden yorum yapabilirim saat gayet kullanışlı ve kaliteli tek bir sorunu var ios yani şunu demek istiyorum ios üzerinde tam stabil çalışmıyor mesela örneğin androidden nfc ile temassız ödeme yapabilir mesajlara cevap verebilirken ve app gallery daha genişken iosda bunlar kısıtlı nfc özelliği var fakat mobil bankacılıklar app galleryde gözükmüyor gelen mesajlara cevap verilemiyor ve iosta birkaç - özelliği daha var yani gt5 pro bile son derece kaliteli güzel kullanışlı bir saatken gt 6 pro daha fevkalede olur diye düşünüyorum ama dediğim gibi ios optimizasyonu tarafında hala eksiklikler var sürekli güncellemeler geliyor en son fark ettiğim şey kişiler önceden telefonda tüm kişileri saate göremiyorduk sadece 3 favorilere eklediğimizi ve arama geçmişinin belirli bir kısmını görebiliyorduk en azından iosta böyleydi android tarafını bilmiyorum ama son güncelleme gelince gördümki kişilerde artık senkronize ios ile optimizasyon üzerine az daha geliştirmeler yapılırsa kesinlikle dahada iyi olcaktır
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, Android kullanıyorum sorun olmaz umarım.