Herkes farklı bir yorum yapmış. Adamın konuyu açmadan daha az kafa karışıklığı vardı 😅
ben geçen hafta dediğim yöntemle değiştirdim. emniyet, noter, karakol hepsini tek tek gezdim.
başka birisinin üstüne devretmek daha pahalıya mâl oluyor. kayıp başvurusuyla 1900 küsür notere, 800 şoförler odasına gidiyor.