Ultisuma01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bunun benzini iler de sorun olmaz mı yahu benzin oldu 77
Dizel 77 tl olacak benzin değil hocam.
Artı fabrikasyon lpg li o araba bakım maliyeti ve yakıtı düşük.
Dizel bir arıza yaptı mı çok masraflı oluyor.