Pi 5 2gb modeli mevcut elimde. Satmayi dusunuyordum bende eger ilgilenirseniz. Veya pi 4 8gb veya ustu modeli ile falan takas yapabilirim. Takas sebebim pi 5 modelini batarya ile beslemek biraz zahmetli.