Adam piyasa fiyatının neredeyse yarısına koymuş zaten. İhtiyacı var diye ölü fiyattan almaya çalışmak bencilliktir.
Konuya gelecek olursak, önce ürün ardından ödeme kabulse ben 5500tl den alırım bilginiz olsun
Nasıl yarısı hocam fiyatlardan haberiniz varmı yd sıfır şuan 6-7k işte