Selamlar, yıllardır motor sürüyorum. Kendi kurduğum waffle işletmem için meyve vb şeyler taşımak için bir araç almak istiyorum. Arabalar hakkında çok fazla bilgim yok ancak araştırdığım kadarıyla malzemesi ucuz olacak ve bana yetecek araç modelinin Fiorino Cargo olacağına karar verdim.
Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi sizce bağlantısını paylaştığım araç alınır mı ya da önerisi tavsiyesi olacak olan olur mu ??

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...01838506/detay