Hocam şöyle yapsak oluyor mu? mesela 1 milyonluk araca girdik 200 bin peşinat verdik 5 ay boyunca da aylık 40-40 ödeyip 5 ayda %40a tamamlamış oluyoruz direkt teslim alabilir miyiz ve sonraki aylarda düşük ödemeyle devam edebilir miyiz, yoksa direkt %40 peşinat şart mı
Hocam peşinatsız 5 ay teslim kampanyaları da oluyor diye biliyorum en doğrusu şubeden destek alın soru işareti kalmasın kafanızda