Mordekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi bayramlar. Emeğinize sağlık, başarılar ama ben tam mantığını anlamadım.

Biz kendi dolabımızdaki ürünleri ekleyip skt sını buradan mı takip ediyoruz? Doğru mu anlamışım?
Evet hocam skt takibi gibi bir şey israfı önlemek için doğru anlamışsınız.