İlk olarak bunu yapmayı bırakabilirsin senin ev geçindirmek, ofis kirası, fatura vb. giderlerin olmadığından kapsamlı dediğin işleri çok ucuz fiyatlara yapıp buna kar gözüyle bakabilmen normal ama diğer taraftan piyasayı öldürmekten başka bir şeye yaramıyor bu yapılan şey. Gerçi hoş genelde herkes ucuz etin yahnisi sorunu ile karşılaşır ama piyasa etkileniyor. Ofis açma fikrin güzel rakibin yoksa güzel işlere de imza atabilirsin fakat ofisi sadece kendi şehrinle kısıtlı kalacak şekilde açacaksan ofis açmana hiç gerek yok güzel bir portföy oluşturup kendi siten vs. Olduktan sonra dükkanlara tek tek mail atıp yüz yüze görüşme ayarlayabilirsin bunun sonucunda ofis gideri gibi dertlerle uğraşmadan işler alabilirsin gidişata göre ofise dökersin işi. Başarılar şimdiden.
Bu ilk zamanlarda yaptığım bir şeydi. Şu an piyasayı öldürecek ya da haksız rekabete yol açacak fiyatlarla çalışmıyorum. Hiç bir müşterimde buna karşı gelmedi zaten aksine herkes çok ucuza yapıyorsun biraz daha yüksek fiyatlara iş yapabilirsin vb tarzı önerilerden bulundu. Tekirdağ'da yazılımla alakalı hiç bir şey yok denilecek kadar az bu yüzden ofis gibi bir şey düşündüm.