Sorun monitor veya yazılımsal vs. gibi basit şeyler değildir diye düşünüyorum. Bu tarz basit hataları tespit edebilirsiniz diye öngörüyorum.
Sorunun kaynağını daha önce deneyimlediğim için söylüyorum. Sorun ekran kartı olma olasılığı çok yüksek.
Evet testlerinizde ekran kartı tam performans verebilir, hiç bir sorun olmaz ama voltaj düşüklüğü olabilir. Buda anlık olarak gitmesine sebep verebilir.
PSU'dan aldığını gücün doğru ve yeterli güç olduğundan emin olun. Ayrıca ekran kartı kablolarınıza dikkat edin. Temassızlık ve tam oturmama problemi olabilir.
Aynı sorun bende vardı. Ekran kartı kablosu cama temas ettiği için ufak bir temassızlık yaratıyormuş. Kabloyu tam bir şekilde oturtup sıkışma veya çıkma durumu olmamasına dikkat edin.
Bir de bu kapanma olduğunda ekran kartınızda fanlar dönüyor mu? veya fan hızında yükselme veya herhangi bir ses geliyor mu?
İyi forumlar.