Merhaba, hayırlı olsun ve iyi bayramlar.
Sanırım script AI ile yazılmış, soldaki sidebarda çok fazla emoji var ve emojiler genelde amatör bir görüntü oluşturur bana kalırsa bunların düzeltilmesi ve SVG ikonlarla değiştirilmesi gerekiyor.
Başlıklar da "x gezilecek önerisi" mesela Zonguldak Gezilecek Önerisi 123 gibi. Burada SEO açısından bir geliştirme lazım gibi.
başlıkları otomatik sistem yaptı ben bakmak için yani sadece toplu üretici var o. yoksa hepsini tek tek giricem. emojileri ben yaptım. evet claude ai ile yazdım. emojileri azaltabilirim teşekkür ederim