Günümüz teknolojisinde de bir zahmet LOG kayıtları tutulsun değil mi? Diğer türlü harbi sakat işlemler.. Hafızası zayıf insanlar ne olacak misal? Her tel den insanlar var, zaten bu tarz olay örgüleri için bankaların kendilerine ait mutlaka ama mutlaka prosedürleri olmak zorundadır, o açılar dan kafam rahat diyebilirim.. 😬🏦