Merhaba Degerli R10 Ailesi, Webmaster Dostlar
ve Meslektaşlar…

Hepimiz için yoğun, hareketli ve bol kodlu, bo
içerikli bir dönemi geride bıraktık. Şimdi klavyelerimizi, farelerimizi bir kenara birakip,
sevdiklerimizle vakit geçirme zamanı geldi.
Ramazan Bayramı'nın hepimize sağlık, huzur, mutluluk ve bereket getirmesini diliyorum.

Kodlarımızın dinlendiği, sunucularımızın tıkır tıkır çalıştığı, siparişlerimizin sorunsuz teslim edildiği ve kalplerimizin sevinçle dolduğu bir bayram olsun.
R10 platformunda bir araya gelen, birbirine destek olan, fikir paylaşan bu büyük ailenin bir parçası
olmaktan mutluluk duyuyorum.

Aramızdaki dostlukların ve iş birliklerinin daha da güçlenmesini dilerim. Umarım bu bayram, hepimiz için tatlı bir soluk, yeni başlangıçlar için enerji topladığımız bir mola olur.

Herkesin bayramını en içten dileklerimle kutluyor, şeker gibi bir bayram geçirmenizi temenni ediyorum!
Sevgiler,
NYC SOFTWARE