Geçen ay işbank atm'den para çekerken ya atm parayı vermedi ya da ben almayı unuttum.
Dalgınlıkla yola devam ederken 1dk sonra aradılar, böyle bir durum olup olmadığını sordular.
Miktar soruldu, söyledim ve parayı hemen geri yatırdılar.
Fazla ya da eksik söylersem, sonradan kontrol edilip hesabımdan kesileceği söylendi.
Bu arada tüm işlemler otomatikti, yani herhangi biriyle konuşmadım, sadece robot