Öncelikle geçmiş olsun.
Sistemin çalışma mantığı şu şekilde: Atm'ye bankanın yüklediği miktar bellidir. Gün içinde Atm'den çekilen paralar ve yatırılıan paralar sisteme girdi ve çıktı olarak yazılır. Siz başvuru yapınca atm sistemi kontrol edilir.
Sizin yaşadığınız sorunun benzerini gün içinde başkaları da yaşarsa içerideki paranın ne kadarı kime ait olduğu konusunda sorun yaşamamak için sizin beyanlarınızı dikkate alırlar. Beyanlarda yanlışlık olması durumunda kamera kayıtları ve loglar daha detaylı incelenir.
Benim başıma banka atm'sinde geldi ve hemen paramı verdiler 5 dk içinde. Fakat yol kenarındaki atm'lerde bu süreç önceden 30 gündü. Şimdi süreyi kısaltmışlar. Hesabınıza iade ediyorlar. Dekontta gözüküyor.