Para miktarını sormaları biraz garip geldi. Bana da 4 gün içinde dediler;Bayram dolayısıyla sanırım. Kaybolacak hâli yok da biraz mantığını anlamaya çalışıyorum açıkçası
bana da sordular miktarı ama yatırmaya çalıştığım miktar belliydi o açıdan sorun olmadı. ben ilk an baya bir panik oldum. atm çünkü çalışıyor görünüyordu başkası parayı alır mı diye? sonra bir iki kez atm'ye para yatırmayı tekrar denedim ama her seferinde uyarı verdi hizmet veremiyorum diye. ondan sonra atm başından ayrıldım.