yakın zamanda başıma geldi. parayı aldıktan sonra atm bozuldu, banka şubesinin atmsi olduğu için oraya başvurdum. atm içindeki fazla parayı 1 gün içinde tespit edip hesabıma yatırmışlardı. hem log kayıtları hem de atm içindeki para miktarı ile konuyu çözüyorlar sanırım.
Para miktarını sormaları biraz garip geldi. Bana da 4 gün içinde dediler;Bayram dolayısıyla sanırım. Kaybolacak hâli yok da biraz mantığını anlamaya çalışıyorum açıkçası