Bugün elimdeki bir miktar parayı saymadan ATMye yatırırken ekran kendini resetledi ve parayı yuttu.
Gerekli işlemleri yaptım da aklıma bir şey takıldı.
Ne kadar para yatırdığımı sordular. Ben de net olarak bilmediğimi belirttim,ortalama bir miktar söyledim.
Bu miktarı net nasıl ölçebilirler? Bir süre sonra ATM aktif hâlâ geldi. Örnek veriyorum;ATM para girdisini dakika başı bir yere kayıt altına mı alınıyor?