orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paket gördün mü kaç
yemek buldun mu ye
bu saatten sonra artık öyle paradan ziyade karşılığını alamamak insanı daha çok üzüyor kendimi keriz yerine konmuş hissediyorum bence en mantıklısı tanıtım yazısı almak gibi geliyor bana