herkese merhabalar 3 ticaret puanım var ve aktif yaptığım işlemler var 5 olur ama 1 aylık açılmış hesap olmak zorundaymış hesap 19 şubatta açtım şuan 19 mart ama hesap açılış günü 27 veya 28. gün bayrama özel indirimli satış yapmayı düşünüyordum 5 ticaret puanı yaptıktan sonra ticaret konusu açabilirmiyim yoksa 30. günü tamamlaması mı lazım herkese iyi forumlar.