Elektronik yedek parça sitemiz var. 3 senedir PayTR kullanıyoruz bir sorun yaşamadım. Çok ürün olduğu için bazen stoğu olmayan ürün sattığımızda iade yapmak zorunda kalıyoruz. Yani %50 iade ile gidiyoruz. Ona rağmen sorun yaşamadık.
Tabi sektöre bağlı olarak kapatma veya pos vermeme durumları olabiliyor. Sadece komisyon oranları çok yükseldi. Haftalık ödeme sistemi getirdiler. Haftalık şekilde ödemelerimi alıyorum