Hocam 3 kelime ile anlatıyorsan sıkıntı yaşarsın. Düzelt dersen sıkıntı yaşarsın.
Ai ile bile yapıyorsan modül modül ilerlemen lazım, inşa ederken çok iyi bir plan yapmalısın.
3 kelime değil 3 mısra yazıyorum

Hocam küçük düzeltmelerede vb. umursamıtorum ama aslında küçük düzeltme de saçmalıyor.