Not: PayTR'nin en büyük kusuru ve ayıbı; müşterilerini tıpkı bir kullan at peçete imiş gibi fırlatıp atmaları, ne bir yorum var, ne bir iletişim var, ne bir neden gösterme var..
Hiç bir şey yok, değer vermeyen bir firmaya kullanıcılarında değer vermemeleri gerekiyor, oysa onları bu raddeye getiren elbet tabii müşterilerdir, ancak onlar kötü yolu seçiyorlar.