Hocam elbette iyi niyetliyim, ama sizce bana "dengeli yaklaşmak daha doğru olur" diyebilecek durumda mısınız?
alkol ile ilgili sınır herkes için bir sınırdır, hayatta herkes hata yapabilir ve kanuna karşı hesap verir. Burada konu açıp sorduğunuz için size bilgi verdim.
Siz suç makinesi değilsiniz belki ama sonuçta kanunun suç sandığı ve bir yaptırıma bağladığı eylemi defalarca yapmışsınız. Bunun güzellemesi veya "kendimdeydim" gibi bir telafisi olmaz. Hukuk sizin promilinize bakıyor ve çok az bir alkol için bile yaptırım belirlenmiş; üstelik bunun caydırıcı olması için de gittikçe ağırlaştırmış. Normalde hapis cezasına kadar giden cezalar olması lazım. Başkalarının hayatını tehlikeye atmak söz konusu. Elinize silah alıp oraya buraya sıkıp "ben iyi nişancıyım kendimdeyim korkmayın bir şey olmaz" demekle hiç bir farkı yok bunun.
Siz ne yaptığınızın nasıl yanlış bir şey yaptığınızın bence farkında değilsiniz hala. Bu konularda (hukuk ve trafik) 30 yıllık resmi bilgisi olan bir kişiyim. Bence bu olaydan gerçekten ders alın ve bunu kurtarmak yerine bunu kabul ederek başka bir sorun yaşamayacak bir çözüm bulun.
İster inanın, isterseniz de söylediklerime alının ve kızın; bunların hepsini de iyi niyetle yazdım.
Bazen sıkıntılı bir durumu kabul etmek ve daha sonra olgun davranmak size çok büyük bir fayda sağlayabilir, büyük dertlerden kurtulmanızı sağlayabilir.

omerfurk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niyetinizin kötü olmadığını varsayıyorum ama bazı noktaları fazla büyüttüğünüzü düşünüyorum ben hatamın farkındayım ve cezasını da çekiyorum bunu hafife aldığım yok üst üste olması durumu ağırlaştırır buna da itirazım yok ama sanki bilinçli şekilde devam eden bir alışkanlıkmış gibi anlatılması doğru değil ayrıca araç kullandığım anlarda kendimdeydim özellikle kendime gelene kadar bekleyip o şekilde aracın başına geçtim 2 defa 0.58 ve 0.52 gibi yüksek olmayan bir promilden işlem gördüm vatandaşlık meselesini de kesin çözüm diye değil sadece hukuki bir ihtimal olarak sordum 2039 konusu için de herkesin hayat şartları farklı ben de süreci toparlamaya çalışıyorum burada amacım bir şeyi kaçırmak ya da kandırmak değil yasal olarak ne yapılabilir onu öğrenmek öneriniz için teşekkür ederim ama biraz daha dengeli yaklaşmak daha doğru olur.