Genelde her telden dinlerim, kulağıma hoş gelsin yeter mantığı ile yaklaşırım fakat bazı sanatçıların şarkılarına karşı aşırı iticilk ve ön yargı oluştuğu için genelde o sanatçıların şarkılarını dinlemeden bile "hımm bunun mu, kalsın" diye geri çevirdiğim çok oldu.

Kara listemde olmayan her sanatçıya talibim.