Kriptoavukat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan tek iyi diyen sizsiniz hocam



Hocam seninde yorumun ile anladım ki paytr yemez.Peki alternatfiler varmı iyzicodan başka ?
evet farkındayım, forumda oldukça sorun yaşayan arkadaş var, çok şükür hiç sorun yaşamadım.

Dijital ürün/hizmet tahsilatları sıkıntılı son 1 yıldır benim gördüğüm.

Bizim ürünler fiziki, üyelikler ltd şirket, belki ondandır